CSR در برندسازی شناختی
|
ارائه کلاسی درس بازاریابی، کارشناسی ارشد MBA، استاد دکتر علی بنیادی نائینی، ارائه دهنده مصطفی الماسیان، دانشگاه علم و صنعت ایران. |
|
مسئولیت اجتماعی سازمانی یا CSR شامل آن دسته از فعالیتهای سازمان است که تاثیرات مثبتی بر جامعه، محیط زیست، کارکنان، مشتریان و سهامداران … |
|
در ممیزی برند برای رسیدن به وضعیت مطلوب همیشه باید وضعیت موجود سنجیده شود، به عبارت دیگر همواره برای رسیدن به مقصد، گام نخست شناخت مبدا و نقطه عزیمت می … |
|
به طور کلی برندینگ یا برندسازی، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی … The effects of corporate social responsibility on brand equity and firm … قرار دادن قرار دادن محصولات: تناسب مؤثر و شناختی مناسب به عنوان تعیین کننده های … |
|
برندهای کارفرما؛ مسئولیت اجتماعی شرکتی درک شده؛ شهرت و اعتبار … and its connections with perceived corporate social responsibility and employer brands. |
|
هدف این پژوهش بررسی نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی. و تمایل به … برندسازی داخلی بر هویت سازمانی تأثیر مثبت داشته و از طریق هویت سازمانی، بر تمایل. به ترک خدمت … (2011). “CSR and Service Brand: The Mediating. |
|
با این حال، کمبود ادبیات، CSR و تحقیقات برندسازی کارفرما برای درک تعامل … مانند یک استخر استعداد با کیفیت بالا و پیامدهای عاطفی مثبت، شناختی و رفتاری. |
برچسبها:CSR در برندسازی شناختی - آپارات, The corporate social responsibility (CSR) employer brand ..., اصل مقاله 5.31 MB - مدیریت برند, اهمیت مسئولیت اجتماعی CSR در برندسازی | آژانس دیجیتال ..., مقالات ISI مدیریت برند و استراتژی برندینگ : 362 مقاله ..., مقاله ISI : رابطه بین اعتبار برندینگ کارفرما و مسئولیت ..., ممیزی برند - برندتک - مشاوره برندسازی | مشاور برند - ...